Tuesday, September 2, 2014

Så mycket kul, så mycket bra! Det varade inte länge.. men nu är jag glad.

Min arbetskamrat fick ett sms som sa att vi var tvungna att packa ihop hela Bokcentralen i söndags för att det ska omförhandlas. Där fick jag för att vara glad och stolt över att lyckas med något. Så glad över att få vara ansvarig för deras facebook-sida, så glad över att få en första riktig lön i hela mitt liv. Och nu kommer nedförsbacken, hal som en osaltad väg på vintern efter snöfall och duggregn.

Förhoppningsvis så kommer Bokcentralen inte att försvinna från Nyköping, men varken jag eller C vet något mer än det här ovan just nu. Idag har jag mått piss och haft tandvärk och skuldkänslor, annars är det prima.

Jag har i alla fall helgen att se fram emot - jag och Jonas ska till Göteborg; Liseberg och Universeum. Jag kommer få åka Helix, äta på kinarestaurang och se dinosaurier!! En annan rolig sak som är värd att nämna är att jag är trots allt optimistisk just nu. Btw, jag har äntligen köpt en ny digitalkamera! Den ska komma på posten vilken dag som helst:


Photo from komplett.se



Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...