Thursday, September 4, 2014

Harry Potter i Norrköping idag!

Snart åker jag iväg till Norrköping! Äntligen ska jag gå på Harry Potter utställningen som ägt rum i Norrköping hela sommaren. Så många gånger jag varit i den staden i sommar, men inte på utställningen. Bara synen av alla dessa påsar som har utställningsloggan på har fått igång alla förväntningar och önskningar om att se utställningen på högvarv.

Den här bilen har stått i Spiralen hela sommaren också.







Första gången jag gick förbi den tänkte jag det vanliga "åh bil!", men samtidigt "nja, den är ju trots allt gammal, men ful, och liten". Ingen koppling alls till att det var Mr Weasleys bil. Inte förrän dagen därpå då jag läste i en lokal gratistidning om att utställningen haft premiär så fattade jag. Jag kände mig lagom dum. Det var då jag var i Norrköping under en vecka för att vara kattvakt åt två stycken fyrfotade vänner vid namn Oliver och Lillan.


Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...