Tuesday, September 30, 2014

Silverbullet laddar inför Halloween 2014

De senaste dagarna har jag hjälpt till inne på Silverbullet (butik i Nyköping jag tidigare haft praktik på). En gigantisk leverans har kommit med näst intill ett ton saker inför halloween! Det är maskerad-dräkter, masker, halvmasker med glitter och fjädrar, alv-öron, mustascher, peruker med mera. Ena dagen hjälpte jag till med att larma dräkterna och dagen efter hängde jag upp peruker och masker. Fortsättning på det här följer, för det är en del kvar att göra. Glöm inte bort att handla där inför årets Halloween! Jag gjorde det förra året och kommer säkerligen göra det i år igen.





Peruker, peruker.. peruker i massor!



En till jag fastnade för, samma frisyr som på bilden innan fast vitblond.







Det var omöjligt att få med alla nya kostymer i en bild.


Kolla deras facebook för mer kul!
Gå in på deras hemsida för att shoppa ;)



Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...