Tuesday, September 9, 2014

Gratis: Just nu på Middagshjälpen

Som jag sagt många gånger tidigare så är jag medlem på Middagshjälpen, och det finns mer att gör där än att bara dela med sig att recept! Man kan också ladda ner Middagspodden av Hannah och Amanda. Tryck på länken ovan så ser du de olika avsnitten som finns just nu (om du inte redan är medlem - gör dig medlem).
I poängshoppen finns just nu tre olika prylar/premier.



* Magisk sommar, Amanda Schulman och Hannah Widell
Den här boken har jag och tyvärr måste jag erkänna att jag inte provat något recept ännu. Den är välillustrerad och indelad i olika teman man kan ha under hela sommaren. Boken är 160 sidor lång och innehåller kategorier som: Frukost i all evighet, tapas på trappan och Trött på grillat. Allt mat man kan tänkas laga under sommaren! Härlig bok!



* Bricka Ready For Cocktails, och

* Donera 150 kr till Stockholms Stadsmission


Som alltid, för mer kul gå in på Middagshjälpen ;)


Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...