Thursday, September 11, 2014

En bok på tåget

För er som inte redan sett det, jag har gjort en ny flik (längst upp) i bloggen "Did you find my book?". Och det är sant, jag har "glömt" kvar en bok på senaste tåget jag åkte med; från Göteborg till Stockholm, jag gick av i Södertälje. Jag vill att boken ska får göra en jorden-runt-resa, en resa som jag dessvärre aldrig kommer att ha råd att genomföra. Min tanke är att boken ska få samla på sig minnen - med hjälp av hittarna - som lägger i något platt i form av ett bokmärke. Det kan vara allt från ett vykort till riktiga foton eller bara en liten anteckning på en bit papper.





Med hjälp av instagram och bloggen ska den som hittar boken kunna kontakta mig för att visa vart boken är just nu, och jag vill inte ha tillbaka boken förrän år 2016-2017. Jag tycker att det här är jättespännande och hoppas verkligen att idén ska funka.



Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...