Saturday, September 13, 2014

Nya bokhyllan från IKEA passar perfekt i köket!

För lite sen fick jag hjälp av min moster för att ta mig till och från Oxelösund för att köpa och hämta en hylla jag hittade via en facebook-grupp. Den är ursprungligen från IKEA och den liknar min gamla Expedit som står hemma hos mamma numera och är dubbelt så stor. Den här är mörkbrun, har 8 "fack" (storlek 2 x 4), som går att se i bild. Vissa har den på högkant, andra liggandes. I köket passar den bäst ståendes. Jag har länge velat ha en mörkbrun IKEA-hylla i köket för extra förvaring, och nu har jag äntligen det!





Den fungerar som skafferi och kastrull- och maskinförvaring. Överst har jag just nu bara några projekt jag inte satt i jord ännu, och en favoritbild på mig och min kära vän Mu.


Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...