Thursday, September 25, 2014

En riktigt bra dag med syrran

Min syster kom till stan! Det var ett tag sedan vi hade lite special alone time, eller så kallad kvalitetstid bara hon och jag. Vi gick runt i affärer, hon shoppade en del. Vi var främst på jakt efter en jacka och den skulle allra helst likna min från C1RCA. Det var knepigt. Eftersom den är köpt från en skate/street-butik i Nyköping som inte längre finns. Till slut hittade jag en jacka på Micke & Co. som hon köpte till det helgalna reapriset 200 spänn!



Efter en gratis Mocha Latte på nyöppnade Espresso House (se deras app för att få gratis) gick vill till Bodycount på Öster för Linda skulle nämligen ta tre hål i öronen. Det var jag som slutligen fick med henne dit. Hon testade tidigare att gå in hos en hårfrisör, men de verkade för ointresserade och oengagerade för att genomföra saken. Hålen blev jättefina, såklart eftersom att det var gjort hos honom - och han är bra! Det är där jag tagit mina hål (de i öronen som jag töjt + septum, också töjd). Syster blev jättenöjd och hon fick det till ett mycket bra pris också, eftersom hon valde att ta alla tre hål på en gång. Nu har hon 5 hål i örsnibbarna.


Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...