Sunday, September 14, 2014

Någon som provat Glossybox?

Jag är SÅ nyfiken på att prova Glossybox, men jag vill egentligen inte bli prenumerant av boxen. Hoppas att det går att prova för bara 1-2 månader. Är det bra produkter man får med? Jag fick en gång GRATIS genom ett erbjudande från Geisha, men det var bara prover av diverse skönhetsprodukter, så jag blev väldigt besviken. Men det kanske är så det ska vara?

^ photo source: glossybox.se ^



( my photo )

Ovan är en bild från då jag fick provet. Tog många bilder för jag skulle egentligen höra av mig och klaga, men det blev aldrig av. Men den här månaden kan man beställa en specialbox med temat MAKE UP STORE, och jag måste erkänna att det är därför jag är extra nyfiken på att prova. Så, vad tycker ni som prenumererar?


Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...