Tuesday, September 23, 2014

Gratis köksprylar mm: M3 Panel

Gillar du att samla poäng genom att delta i undersökningar över internet och få premier för dom poängen? Då borde du bli medlem i M3 Panel. Jag är medlem där sedan ett tag tillbaka och jag måste säga att det är väldigt enkelt att samla på sig poäng så det räcker till att "köpa" något fint i deras panelbutik. Vill DU bli värvad av mig? (Skulle vilja höra ett ja, för jag får poäng om jag värvar - vilket du också får sen när du är medlem och värvar själv).

Om JA. Skriv en kommentar här med ditt Namn, Efternamn och e-mail. Jag kollar alla kommentarer innan de postas, vilket betyder att det är bara jag som kommer se kommentaren du skriver. Därefter skickas det en länk till dig och meddelande om att jag bjudit in dig :)

Här är några av alla saker som finns just nu:




Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...