Friday, September 19, 2014

Ny hemsida på gång

Jag har bestämt mig för att knåpa ihop en egen hemsida. Den ska innehålla mig, kanske mina teckningar, några av mina foton och kanske min CV. Det ska bli ett nytt ställa för mig att nå ut till människor. Vem vet, jag kanske ändrar mig totalt och skriver och informerar om trichotillomani istället (vilket är något jag ska ta upp i den här bloggen också. Jag har redan sagt det på twitter och på instagram skriver jag till andra som också har problemet.



Såhär ser det ut just nu - rörigt enligt mig.

Just nu testar jag WIX, och wordpress. För närvarande lutar det åt att jag använder wix för jag gillar deras knep som finns för att bygga hemsidan. Någon här som provat wix förut? Jag antar att gratisversionen innehåller en del reklam från wix, men det kanske är något jag kan leva med.


Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...