Wednesday, September 17, 2014

Rösta KORTHÅRIGT för L'Oréal's casting competition för Casting Crème Gloss

(Uppdaterad: Rösterna ni lämnat har tydligen inte gått igenom,
man måste ansluta sig till facebook efter man tryckt på rösta!)


Det skulle vara häftigt att få vara med om. Hur ofta/sällan ser du själv korthåriga kvinnor (eller kort så det näst intill ser snaggat ut) i marknadsföring för skönhetsprodukter? Eller för att vara lite mer specifik: för hårfärg? Min bedömning är att en bra bit över hälften är långhåriga brudar. Om jag skulle vinna, och om L'Oréal inte tycker att min svårt framväxta hårlängd duger, så kan de ju sätta en peruk på mig istället.

Jag är inte den enda korthåriga som anmält mig. Men om du röstar på mig här via länken nedan så skulle jag bli mycket glad :)



missglossy.se > Elenor Gejland Hagman > RÖSTA

OBS! FÖR ATT RÖSTEN SKA GODKÄNNAS MÅSTE MAN KOPPLA UPP SIG TILL FACEBOOK!

DU KAN OCKSÅ NOMINERA VIA INSTAGRAM:
VILL DU NOMINERA EN VÄN VIA INSTAGRAM?
Använd hashtaggen #missglossy2014 och tagga din vän i bilden.


Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...