Saturday, August 17, 2013

The point is, you are alive when they start to eat you

Nu ska ni få en liten rundtur i min hjärna om hur jag tänker ibland när jag plötsligt överraskas av att slänga blicken på en tröja. Det kanske inte är den ultimata underhållningen för dig för de nästkommande minuterna, men håll med om att det är faktiskt lustigt hur man tänker ibland.


:: photo source IHEARTDROPDEAD ::

Har hittat en tröja som jag inte kan motstå. Den här ska bli min. Det är sällan jag gör påståenden som dessa då det handlar om nya kläder, det har jag konstaterat tidigare i inlägg jag skrivit om loppis-fynd och second hand. Men av någon anledning så stör jag mig inte på att den här tröjan kostar över 500 spänn med porto. När jag ser en fin klänning inne på H&M, eller snygga byxor på gina tricot så är första tanken "jag hoppas verkligen att jag hittar något liknande på second hand". Men då jag ser kläder som den här tröjan så är första tanken istället "den där kommer jag ALDRIG att hitta billigt, den måste jag ha". Kul att läsa om hur jag tänker, eller hur?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...