Saturday, August 17, 2013

Åh de är så söta!

Igår så kom det upp nya saker i poängshoppen på Middagshjälpen, jättesöta burkar som jag misstänker är av plåt. Och jag är en riktig sucker för söta plåtburkar, eller snanare burkar över huvud taget. Till mina flingor och müssli vill jag ha burkar av glas, till mitt julgodis vill jag ha plåtburkar med julmotiv.. och så fortsätter det. Jag har poäng så det räcker och blir över till alla de här tre sakerna men jag sparar fortfarande - med darriga ben - till grillpannan.


Baking set, inte bara en burk.


Sockerburk


Teburk

( photo source: middagshjälpen )

Förresten, jag kollade upp grillpannan (den i poängshoppen jag skrev om HÄR). Den är av märket LE CREUSET, var inte så svår att hitta. Och den ligger på över tusenlappen. Inte konstigt att den kostar 20 000 poäng. Jag menar.. kolla in vilken snygging!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...