Sunday, August 25, 2013

Vegetarisk inspiration och Le Creuset

Igår förmiddags var jag så larvigt glad, jag skrattade, studsade upp och ner som en studsboll och småskrek nog lite också. Jag hade lyckats få 20000 poäng på Middagshjälpen och hann PRECIS beställa grillpannan i gjutjärn (länk) av LE CREUSET. Som jag sagt tidigare så har den sedan länge varit mitt högsta mål med mitt medlemskap där, och nu är den äntligen beställd och snart på väg hem till mig. Men bara för det så kommer jag inte sluta vara aktiv inne på sidan. Här kommer bilder (och recept via länkarna) på två vegetariska rätter jag gjort nu i veckan som varit.


Vegetarisk pizza med massa gott :: recept


Honungsmarinad till halloumi och grönsaker :: recept



Inspirationen är uppladdad för Middagshjälpen, Bli medlem här!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...