Friday, August 16, 2013

Sjunger glatt om fynd jag gjort på loppis!

I torsdags förra veckan åkte jag, Rebecca, Emelie och Guffe på loppis för att sälja. Vi åkte till Jogersö med bakluckan och baksätet fullt i den lilla röda bilen som bär klistermärket "Tuta om du knullade imorse" på bakluckan. Utan bord, men med filtar i högsta hugg la vi ut våra osorterade prylar och sålde totalt för omkring 200-300kr. Rebecca gjorde storvinst om man jämför med jag och Emelie som sålde för 30 spänn vardera. Men jag tog en sväng runt alla bilar och bord och gjorde lite fynd i alla fall:


Två virkade förvaringslådor med lock, svarta. Da vinci koden och HEROER SE2 på DVD + en solfjäder, för det behövs i den här hettan.


Sex stycken kryddbyrkar från IKEA, de som sålde sa att jag kunde få alla för en tia, det är nice price!


Jag älskar verkligen att fynda på loppis och second hand. Mina "dagens köp" kommer till stora delen handla om fynd jag gjort, och det inkluderar in princip bara julrean också när det gäller nya saker och kläder. Har svårt att lägga ner mycket pengar för nya klädesplagg, så jag är lite skadad på det viset haha. Pappas fel.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...