Friday, August 16, 2013

Kakfatet från Middagshjälpen..

Det har tagit ytterligare några dagar extra, men nu så tänkte jag visa hur mitt "kakfat" som liknar en fågelbur ser ut, har byggt ihop den. Den var lite knepig att få ihop, och jag tvivlar på att den skulle hålla bra till cupcakes - möjligtvis små. Ska testa nästa gång jag bjuder över vänner på fika i alla fall. Som ni ser på bilderna så kan den funka till annat också:





Fick för mig att göra chokladbollar tidigare idag, var så otroligt chokladsugen! De är näst intill slut nu, men jag har delat med mig av receptet på dem HÄR. I övrigt vill jag som vanligt påminna er om att man kan få väldigt dyra och fina grejer till köket genom att vara medlem på Middagshjälpen, BLI MEDLEM du också.

1 comment:

Jessica said...

Åh vad smart att ha lite skönhetsprodukter på den. Det såg riktigt gulligt ut, och nästan så att jag vill härma dig haha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...