Sunday, August 18, 2013

Laddar med matlådor inför veckan som kommer!

Det är så spännande nu! Imorgon kommer jag sätta mig vid skolbänken igen och jag ser verkligen fram emot det! Det roligaste är att jag kommer att gå på Campus samtidigt som min gamle vän Malin :'D Vi kommer inte att läsa samma kurser, men det gör inget. Jag ska läsa Svenska B (vet att kurserna inte heter så längre, men den som motsvarar tidigare B), fortsättningskurs på matte grund, privatjuridik och Information & Kommunikation. Behöver bara EN bok, dessvärre kostar den 500 kr så jag hoppas jag hittar den begagnad.

Här är mat jag gjort i veckan som jag laddat matlådorna med:


Enkel och god kasslergratäng :: recept


Potatis- och sparrissallad :: recept
Behöver dock justera receptet lite, är aningen missnöjd med smaken..


Storasysters Lasagne ::


Inspirationen är uppladdad för Middagshjälpen, och det är en riktigt kul sida! Det är ett bra ställe att få tips, hjälp och nya recept från. Kommer ladda upp flera tips/recept både på Middagshjälpen och här i bloggen. Bli medlem här!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...