Thursday, August 1, 2013

Ditt och mitt

Efter ett tag så delar man på allt, gör beslut ihop och hjälps åt med det mesta. Det är så jag funkar som en sambo och jag är glad över att det är en ömsesidig åsikt här i hemmet. Men det finns en kul grej vad det gäller vad som är "Mitt & Ditt" här hemma också, och då menar jag inte självklara grejer som kläder eller tandborstar. Jag menar GODIS.


Just den här gången hade jag skrivit på hans choklad så att JAG inte skulle röra den. Det funkade.


Är det killen som köp choklad, och jag är chokladsugen men inte har något kvar: då är det JAG som får skylla mig själv som inte köpte något. Och samma gäller tvärt om. Är godiset uppätet av den andra (när det gäller oss båda) så finns en risk för sura miner. Ofta är det jag som nallar. OFTA är det jag som nallar, men vad ska jag ta mig till när jag har mens.. GÅ till Ica eller? Haha.. nej men skämt å sido. Vi firar ett år idag och det ska jag tjata om tills jag laddat upp diverse bilder här i bloggen för jag fick faktiskt blommor och choklad idag <3

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...