Saturday, July 20, 2013

Strumpan med händerna i planteringsjord..

Lite bilder från en av de senaste gångerna jag var hemma hos mamma och Linda. Måste dela, eftersom jag fick ju så fina bilder på min syster. Som sagt, lekte barfota på mitt barndoms hems trädgård med strumpan och mamma. Mor var lite för varm för solen men jag och syrran var ute en stund och solade. Det är lite synd att jag inte hade på mig mobilen hela tiden, då kunde jag visa bildbevis på att hon stundvis satt i solstolen med vinterjackan på sig.


Linda höll på för fullt med att plantera, och sträcka sig efter blommor som hon inte kunde nå.


En inte alls arrangerad bild :p


Mamma Lena och Lindas samling av växter och liv. Katterna gillar tydligen att ligga där också.


Bär och blommor.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...