Friday, July 5, 2013

Träningspass med Jillian Michaels

För den som inte känner igen namnet, det är en av coacherna i Biggest Loser. Jag funderade under kanske en kvart på att köpa en av hennes tränings-DVDer. Kollade tradera, cdon osv men bestämde mig för att testa youtube. Mycket enklare men dessvärre knepigare att få till datorn så jag kunde se ordentligt. För en noob som mig när det gäller träning var det här passet på över 30 min INTE lätt alls, jag klarade av 19 min.


"6 Week Six-Pack Abs Workout- Level 1"


Hej, jag är en otränad rökare med dålig kondis, lagt på mig några kilon sedan jag började med p-piller förra året. O-ja, jag skyller på dem och för att jag rör på mig så sällan. Jag vill understryka att jag inte tycker att jag är tjock - det skulle vara det dummaste att säga. Men jag är däremot obekväm med att inte komma i mina favoritbyxor. Testade träningen igår, slarvade med att stretcha, har ont idag. Men det gör inget.. så fort det lagt sig ska jag köra intervallträning utomhus. Kan inte springa omkring i lägenheten precis.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...