Thursday, July 18, 2013

Stolt kvinna skäms inte för att visa vilka tamponger hon använder

Måste bara visa bild på vilka löjliga men urgulliga saker jag hittade på Ica Maxi (av alla ställen). I vanliga fall köper jag bara helt vanliga, billiga tamponger på Ö&B eller Ica. Men de här slår fan allt! De är löjligt och urgulligt förpackade i två små plåtburkar, och de är olika färgade beroende på vilken storlek. Eftersom jag är ett stort fan av just rosa så kunde jag inte låta det här paret stå kvar på hyllan.



Till min smärre besvikelse får jag tillägga att de är varken bättre eller sämre än billigare märken. Så köp vilka tamponger ni vill. För övrigt så var p-piller vid namn cerazett lika hjälpfullt för mig som en gaffel är till en skalbagge. Yasmin å andra sidan, mirakelpiller! Nu är jag för första gången REGELBUNDEN!

1 comment:

Kusin Luna said...

ja käkar cerazzett eller hur det nu stavas och har inte haft mens på år och dagar, tackar säger jag även om det blev några kilo extra, tur man var underviktig innan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...