Wednesday, July 17, 2013

Dagens rubrik: Halvt långhårig brunett har (äntligen) haft råd att köpa nya träningsskor!

Jag börjar bli lite långhårig faktiskt. Har inte haft långt hår sedan jag gick på lekis och det är evigheter sen. Då hade jag långt hår ända ner till arslet, men det blev alltid så fruktansvärt varmt i nacken. Förra året hade jag superkort, och nu har det bara växt och växt.. så nu ser jag ut på det här viset, osminkad å vacker som en blommande sommaräng:


Ser fram emot den dagen då jag har råd att kosta på mig nya linser igen. Näsan svettas av glasögon!


Och hör å häpna, jag hade äntligen pengar över till att göra något jag aldrig gjort förut: köpa ny träningsskor. Jag och Jonas tog en sväng till Stadium Outlet för att kika. Hittade de här snyggingarna för ynka 490 kr (de hade tydligen kostat 1400 kr i ett annat liv, enligt prislappen). Av märket KARHU som jag aldrig hört talas om. Men jävlar så sköna de är! De ger ett helt underbart stöd oavsett om jag joggar, går eller gör akrobatiska svettdrypande övningar i vardagsrummet. Bra köp. Är mycket nöjd.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...