Sunday, July 7, 2013

Harry Potter and the delicious strawberry chocolate from Sweden

Jaha, stekhet sol och balkongen är som en bastu, trots att den inte är inglasad. Tar det bara lugnt idag för det är vad jag orkar med. Igår åkte jag til Tystberga för lite quality time med mamma och syrran. Möttes av att Linda stod med händerna i planteringsjord, så när hon var klar hjälptes vi åt med att arrangera alla krukor.

Senare under dagen kollade vi på senaste fast and the furious. Måste se den igen. Min vän emelie sa på kvällen att de där filmerna är bara en massa bilar som kör omkring och sen är filmen slut. Det är delvis sant, fast det är jävligt snygga och snabba bilar :p

Mamma hade lagat svingod mat, vi kollade också på början av magic mike (manliga strippor-film, helt ok) sen åkte jag hem. Jonas kom sent, hade varit på jobbfest och var full som ett översvämmat badkar. Lite kul. Vi slocknade ganska snart och nu ligger jag bara och flåsar i värmen med en hp-bok och jordgubbschoklad från marabou, för det är vad jag orkar med idag.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...