Saturday, July 16, 2011

Jag känner mig gul av situationen.

Inatt kollade jag på Inception två gånger. Då klockan var nio på morgonen och jag satt på altan och drack min kanske sjunde kopp kaffe för dygnet, då min hjärna bestod av kall fisksås som smakar curry hörde jag grannbarn skrika som när de springer, eller då de skakas om.



På den här bilden är jag klarvaken.
Kan kort och gott säga: "Det är jag inte just nu."

Igår steg jag upp sent, efter en galet sen frukost vid tre på eftermiddagen kollade jag på Fight Club. Senare gick jag över till en kompis som laddade hem två program och gav min dators systemdisk healing medan vi tittade på Never back down. Nu har jag nästan hela 3 gigg ledigt, det är mycket för min lilla forntida klump till laptop med bara totalt 14 gigg på System C. Senare ska jag be Dr. Ola hjälpa mig att rensa bort ännu mer.

Jag har alltså inte sovit något i natt, och mammas dubbelpanerade fisk åt jag ju upp igår. Eftersom jag är hungrig just nu vet jag inte vad jag ska ta mig till, är nämligen inte sugen på fler bananer eller ostmackor.



MUSIK: Banger : Mark Knight & Michael Wood
DAGENS: "Förvänta inte av främlingar att de gör det för dig, som du kan göra själv" - Ennius

2 comments:

Avarquare said...

Snygga bruden !! ;*

Avarquare said...

sv: aw ja typ två och en halv gånger har vi sett Slipknot tillsammans :D:D eftersom vi var på olika ställen en av gångern ;D <33
åååh söt <33 Så kul att träffa dig var det ! ;*<<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...