Wednesday, July 13, 2011

Stod på alla fyra på gårdsplan idag.

Familjen fick med mig på en riktig familjestund idag. Vi rensade ogräs på uppfarten. Efter en timma, lite kaffe och lite cigg kände jag mig som en människa igen.

Åkte till stan idag för att träffa min mysiga läkare och få medicin för de närmsta 4 veckorna. En nära vän jag inte träffat på väldigt länge följde med, sedan tog vi en x antal timmar lång fika. Det var nice! Men han har gjort sig av med Lilith, först när han sa det trodde jag han hade skickat henne till himmelen, men sen tänkte jag att "nej, det skulle han inte göra". Hon bor någon annan stans nu. Här är hon:



kissen


I övrigt börjar jag känna mig pigg och kry som en nyutsprungen ko i hagen. Jag känner mig inte längre döende trött efter allt resande och dålig sömn, som festivaler har en tendens att dra med sig. Känner mig också omtyckt, älskad och jävligt bra på det mesta jag gör. Det enda jag fnular på är hur och när jag ska få ett jobb, samtidigt vill jag plugga.

Det kryper i fingrarna.


MUSIK: Deadmau5 : sofi needs a ladder
DAGENS: "Vi har kakor!" (okänd)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...