Tuesday, July 12, 2011

Camp Köttkulla in action och blöta små flickor efter All time low spelning.

Har hittat både mig själv, mina vänner, mitt tält och mina vänners tält på diverse ställen på internet. Bara för att (som med den här från Download'09) komma ihåg lite enklare, ska jag nu posta bilderna här också.



Länk (source) till bilderna/texten (Borås Tidning)

West Coast Riot / Metaltown | En lurig fotograf från Borås tidning lyckades få en rätt fin bild på vårat camp. Mitt tält är det närmaste blåa med Herman Hedning på. Det var Pontus som sprayade dit figuren, hade ingen aning om vad han skulle göra. Jag sa bara "vad som helst men helst ingen kuk".

Men som ni ser så tyvärr, och säkert till fotografens besvikelse också var campet vid fotografering helt dött. Tror bilden togs innan festivalen börjat, för se så torrt och städat det är! (Större delen av festivalen bestod ju av spöregn).



Länk till dt.se, hittar inte galleriet med vimmelbilder just nu.

Peace & Love | Efter All time Low spelningen satte vi oss ned i något som vi tyckte liknade skugga. Vi var dyblöta efter solsken, hoppande och vatten skvätt på oss. Spelningen var värd, fast svettig (och det trots att vi inte stod på front row). I ögonvrån såg jag en fotograf fota ett gäng längre bort, därefter kom hon till oss. Senare på kvällen ser jag henne igen (men den bilden hon tog då har jag inte hittat ännu).


MUSIK: Suicide Silence : Slaves to substance
DAGENS: "No, life isn't unfair. You were just born stupid." - Sleep talkin' man

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...