Monday, July 11, 2011

Jag vet att jag satte upp mitt tält här någonstans..

Jag blir svag i benen av flygbilder. Det kan ha att göra med att jag vill hoppa fallskärm (ensam) någon gång inann jag dör. Det kommer troligtvis bli det sista jag gör i livet. Antingen det, eller åka pulka ner för Globen (vilket jag seriöst också skulle vilja prova).

Tyvärr är just den här bilden inte tagen rakt uppifrån och ner på stora campingen på Peace & Love, men eftersom det är den enda jag hittills hittat får den duga. Ringade in (ett troligtvis lika stort område där minst 300 tält är uppsatta) mitt tält.


BILDKÄLLA: festivalrykten.se


På tal om festivaler, som jag aldrig pratar om annars. Jobbet på Sonisphere var jättekul! Jag fick jobba med visitering i entrén igen. Berättar mer senare.


MUSIK: System of a down : Jet Pilot
DAGENS:

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...