Sunday, March 30, 2014

Jag är inte rädd för att raka av allt hår på skallen!

Jag har låtit håret växa ut sedan våren 2012. Sedan jag var liten har jag haft problem med att få långt hår, men det är inget jag vill berätta om här. Konstigt nog känns det som om jag skulle göra min livs hemlighet mest rättvisa om jag skrev en bok om det - som publicerades. Men hur som helst, jag bestämde mig för att snagga av allt igen, något som jag för övrigt kände mig fullt bekväm med.

Den översta bilden är från dagen innan jag gick till Malin på Cityfrisörerna, min vän och frisör sedan högstadiet.





Ser fram emot att det ska bli lite längre. Kommer att inspireras av Lupita Nyong'o, som jag tycker är fruktansvärt söt och har haft massor av inspirerande och extremt korta frisyrer de senaste månaderna. Och nej, jag har inga tydliga bilder för min digitalkamera sedan 2004 har lagt av.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...