Friday, March 7, 2014

Dela med sig av lite matbilder KANSKE

Jag har haft hög frånvaro.. från bloggen, det är hög tig att fortsätta vara aktiv på både bloggen (och Middagshjälpen), så jag kan samla ihop mer poäng till något fint. Tycker fortfarande att det är en kul sida. Btw, nu kan man få poäng om man kopplar ihop sin instagram med Middagshjälpen!


Marabou Oreo, min nya favorit! Passa på att köp den ifall att de får för sig att sluta sälja den. Ska försöka komma ihåg att skicka en sån här till min vän i Florida.


Min specialare! Hittade ett recept i en affär och gjorde om det lite - så förbannat gott! Bjöd mamma och Linda på det här och mamma blev så glad och stolt. Hennes äldsta dotter hade lagat mat som hon inte provat förut, och tyckte det var jättegott. Sånt blir jag så glad av att höra.


Och som alltid, gå in på Middagshjälpen och bli medlem för att dela matintresset (och samla poäng) med andra. Älska mat!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...