Friday, March 7, 2014

You think you can deceive me, Barrel-Rider?

1/11/2014 (Vet inte varför jag inte publicerade det här tidigare).
Jag tror att jag äntligen förstår varför min filmtokige vän en gång i tiden blev kär i Aslan från Narnia. Och jag säger det här nu för att jag är stormförtjust i hur draken Smaug är gjord. Min bioupplevelse var som om jag var 14 år igen och såg Sagan om Konungens återkomst, då Smaug kom i bild och började prata jag slutade stundvis att andas.



Första Hobbit-filmen var jag inte speciellt imponerad av. Men efter att ha sett den andra och dessutom börjat läsa den tunna lilla boken som utgör The Hobbit så känner jag större entusiasm att se den sista filmen. Med det sagt så bör nu alla lägga på minnet att jag önskar mig en staty av den där draken i julklapp!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...