Thursday, March 20, 2014

Fittbyxor på nyhetsmorgon




I DON'T OWN THIS PICTURE, AND THAT ASS IS NOT MINE.
PHOTO SOURCE: SO..HI


Jeansmode alltså på nyhetsmorgon, det ska vara fitt fitt fitt (det heter PASSFORM, modebög!) och tjejen ska sno "pojkvännens" braller? Ja, eller så ska man "lyfta rumpan" med ett annat par byxor. Slitna jeans och stringtrosor, ska man visa halva röven? Låter som modet på Bråvallafestivalen 2013. Känner mig som en riktigt bitter kärring, men är det ok att ha på sig ett par jeans som inte lyfter rumpan, som inte hänger därfram så det syns att jag saknar kuk och som INTE är slitna samtidigt som  jag har på mig string?

Är det okej att vara helt ute medan jag tar en promenad i mina fynd från second hand? Ja, säger ni säkert, men seriöst alltså?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...