Thursday, March 6, 2014

Telefonsamtal och humörsvängningar

Funderar på vilka jag tycker är sämst, vården eller arbetsförmedlingen i nyköping. Well, de verkar inte kunna konkurrera med god service, bara massa hokus pokus om etik hit å dit. Man ska passa in i mönster, så de vet vilka lagtexter de ska förklara. Och nya lagar. Och en jävla massa flera lagar.

Jag blir så trött på alla turer hit å dit , med telefonsamtal, öppettider för telefontid, vård i annat län -ersättning, mina dyra mediciner och mitt ointresse för skolan. Om någon frågar mig precis nu om hur jag mår så skulle jag svara "bra". Men jag vet inte vad jag skulle svara på samma fråga om 3 timmar. OCH JAG HAR INTE ENS PMS/MENSVÄRK JUST NU. Humörsvängningar asså.. nu ska jag ta en kopp kaffe, för det är så jävla gott.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...