Monday, March 31, 2014

"The Return of the Dinosaurs" (Göteborg 2012)

I september 2012 var jag och killen till Liseberg och Gröna Lund med hans två bröder. En av dem jobbar på Ericsson, och det var på Ericssondagarna som vi var på respektive nöjesfält. När vi var i Göteborg hade vi en eller två extradagar, av en ren slump så var det samtidigt världens bästa utställning på Universeum - DINOSAURIER! Jag var glad som ett barn på julafton, fnittrade och log fånigt. Jag hade hur kul som helst och är fortfarande glad över att Joakim frågade om vi ville dit.



ALLA FOTON AV MIG















En utställning som jag ser mycket fram emot just nu är Harry Potter: The Exhibition i Norrköping. Den finns där hela sommaren och jag hoppas hinna med den med Emelie, syrran eller någon annan jag lyckas tvinga med mig. Länk till den här

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...