Monday, October 13, 2014

Skorna är borta

Hur många gånger ska man behöva ringa och beskriva de där skorna? Kötid.. dryga 12-13 minuter. Satt i telefon nyss, tidigare har Jonas ringt men senast beskrev vi kängorna helt fel: vi sa att de var från skokanonen. Killens gamla slitna skor låg där i också.. Och vi kommer inte att få tillbaka dem. Han jag pratade med nu på SJ var en trevlig karl, minns inte namnet. Beskrev skorna och allt omkring så gott jag kunde. Men jag måste acceptera att de är borta, får köpa nya nästa gång jag är i Norrköping eftersom skobutiken inte finns i Nyköping. Jävla skit, de som var så fina. Lägger inte upp någon bild nu, jag kanske hittar ett par andra jag vill ha. Jag är ingen skogalen brud, jag skaffar mig nya skor när jag behöver. Sedan använder jag slut på dem och slänger dem efter att de är så slitna att de läcker in vatten eller bara ser allmänt gräsliga ut (smuts går bort, men inte hål). Däremot så har jag så många jackor att jag inte har någon koll på hur många de är.. [/tjejproblem]


Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...