Thursday, October 9, 2014

Tack Yves Rocher för presenten!

Fick ett grattiskort från Yves Rocher för lite sen, och senast jag var i Norrköping (till deras butik) så hämtade jag ut presenten som jag skulle få om jag kom dit och visade upp kortet. Det var den här nedan:


PHOTO FROM: YVES ROCHER


Det här är kroppslotion av BOTANICAL EXPERTISE, och resten av namnet är Repair Lotion Extra Dry Skin. Den är helt underbar! Den innehåller shea butter, precis som min nya favorit i duschen (också av Yves, se här). Huden blir fet men len, det går in i huden på minuter och känns (och doftar) länge. Det rekommenderas att använda den varje dag för bästa resultat. Den kostade 129 kr i butik så jag är väldigt glad för den här! Av andra klubbar jag är medlem i är det här den bästa, de andra har bara gett mig poäng (men det uppskattas också).


Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...