Monday, October 13, 2014

"Shooooot her! Shooot heeeer!"

Som stort Jurassic Park-fan sedan jag inte var längre än en meter lång (typ), får jag lov att skämmas. Inte förrän nyligen har jag skaffat mig alla tre Jurassic-filmerna på DVD. Den första hade jag inspelad från TV på VHS, sedan som loppisfynd (också) VHS. Den tredje hade jag på DVD men i bedrövligt skick för jag misstänker att det råkade vara en dålig kopia som pappa kom hem med från loppis för många år sedan, eller var det jag som köpte den? Andra filmen hade jag inte alls. NU HAR JAG ALLA TRE! :D



Det sprids rykten på internet om kommande Jurassic World, det enda jag tror på är imdb och om källan presenteras som officiell från producenterna. Men det finns så mycket skit på internet så jag tänker inte gå in på allt jag läst. Jag hoppas dock på att den inte kommer innehåll några urtida havsdjur. Havet skrämmer mig.

Juste, jag köpte andra säsongen av Spartacus också till pangpris, men den har jag redan kollat slut på och den är lika bra som alltid. A fact well known.


Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...