Tuesday, October 14, 2014

Önskelistan till tomten

Att fönstershoppa på internet är kul, men inte alltid så lätt för det är så enkelt att trycka på buy. Jag har ganska lätt för att låta bli, för jag har ändå ingen fet plånbok. Men nu har jag hittat lite saker som skulle vara kul att ha. Vissa av dessa har jag aldrig sett tidigare!



THE BIG BANG THEORY: CLUE (GAME) [source]
I den här versionen är alla misstänkte figurerna karaktärer från själva serien. Rummen är olika rum som finns i serien och mordvapnen är allt från en laptop till en tandborste. Jag tycker Clue är jättekul! Blev introducerad till spelet för nått år sen av en kompis som ville att jag skulle köpa det till kampanjpris på Ica Maxi.



MAGISKA ENHÖRNINGS-TOFFLOR [source]
De är så söta! Måste jag säga mer?

NINTENDO HANDKONTROLL RYGGSÄCK [source]
För snygg och häftigt. Jag är åtminstone tillräckligt gammal för att förstå vad det ska föreställa. Stackars barn som växer upp med dagens teknikprylar asså..



SPARBÖSSA - KATTUNGE I LÅDA [source]
Den är så gullig! Och JA jag vill gärna ha något gulligt att spara mynt i, även om den kräver batterier. Här är en liten video med kissekatten: youtube



Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...