Tuesday, August 10, 2010

Om den kyckling-gula trasiga cykeln som lilla Rolf hade som husdjur.

MUSIC: 30 SECONDS TO MARS : HURRICANE




Jag åker inte till Göteborg nu i veckan - renässansutställningen kan jag vänta med till den är i exempelvis London eller Paris. Jag ska inte jobba på Way Out West heller och behöver inte betala några 2500kr eller vad det nu var för att jag inte showar upp. Skolan börjar nästa vecka - fifan vad jag längtar ihjäl mig! Har beställt både filosofi och religionsboken, omkring 350kr styck. Har slut på medicin, ska in till stan idag, kanske till Lusthuset.. Ska hämta mina saker hos Emelie och lämna tillbaks parfymen och jackan jag lånade (tror inte hon vill ha tbx ett par blöta inter sport strumpor - ska tvätta dom). Jobbade på Sonisphere i Lördags - det var det blötaste och geggigaste jag varit med om - men jag stortrivdes iaf i smeten av all underbara hårdrockare haha!

btw cykeln är cool, jag vill kanske ha den!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...