Monday, August 23, 2010

Ett jäkla flängande med den där delen av kroppen..

MUSIC: CHELSEA GRIN : THE HUMAN CONDITION


Av en ren skär slump snubblade jag in på min LastFM (länk via den här bloggen, i ärlighetens namn tröck jag fel). Och nu vet alla hur jag hamnade där.. anyway.. Trodde inte jag kunde bli på bättre humör idag än vad jag redan var, jag har ju trots allt pratat politik med självaste Gudrun Schyman - oj - oj - oj Vid hans heliga fruktskål! Men jag blev gladare av att påminnas av..


- architects -


- (och) ADTR -


..som båda var med på delen "lyssnat på de senaste 7 dagarna". Just idag, bara idag över huvud taget, eller endast nu då jag sitter just här - eller kanske inte - ser jag asmycket fram emot Moshpit Open. Ska bli kul som att trängas med bowlande gamar inne på Öppen Hand i Brandkärr! (Vilket jag förövrigt tycker är kul). Sov gott!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...