Thursday, August 5, 2010

Let the lord of the Dark Land come forward! And justice be done upon him!

MUSIC: A DAY TO REMEMBER : THE PLOT TO BOMB THE PANHANDLE


Tänkte först berätta för er om tuppen i hönsgården men jag hoppar över den historian idag. Solen skiner ute för en gångs skull, jag känner min som en kloakråtta något elakt barn förökt dränka. Har viktigare saker för mig.

Jag ska inte längre på Way out west och jobba (jag fick jobb där), men jag vill inte för hela mitt liv missa utställningen i Göteborg, som slutar den 15 augusti. Bli inte förvånad om jag dyker upp ändå alltså. Jag längtar ihjäl mig till att skolan ska börja, och det är inte för att jag för en gångs skull ska få pengar PROBLEMFRITT från CSN, utan för jag saknar gemenskapen och pluggandet. Helt seriöst.



I helgen ska jag jobba på Sonisphere festival, inte ens Gud vet vart jag kommer sova men jag ska dit i alla fall. Stannar dock inte längre än 24hrs i staden - har inte råd med mer än ett dagskort på SL.

Det är festdagar i Nyköping den här veckan, tivoli marknad och sånt skit. Men jag ska in till stan iaf för att unna mig lite svängiga timmar med Emelie, och det ser jag fram emot :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...