Thursday, August 26, 2010

På tal om att dricka en hel liter starkmjölk till maten varje dag.

MUSIC: VIKINGARNA.. (fråga inte)


Är näst intill kristen i mitt sätt att behandla/se människor. Jag är så sjukt naiv och godtrogen. Är hjälpsam, trevlig och vänlig utan att förvänta mig något tillbaka. Undrar vad min farsgubbe skulle säga om mig om han var i livet. Vilka råd skulle jag få då?


Alltså, vad jag älskar med Nyköping:
Det finns så mycket skit att prata om! :D:D:D:D


"Kom till mej me dina blommor mens ja lever,
å låt mej få njuta av dem då.
Vänta inte tills ja e död å borta
med att då som först strö liljor i mitt hår!"
- kände för att citera Christer Sjögren


Och här skulle jag antagligen skriva ngt smart också men jag kan inte nu. Ska koka kaffe och dyka ner i min filosofibok. Har kommit till roligaste delen so far - historik!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...