Sunday, August 15, 2010

Jag har i alla fall kvar min tjusiga svarta top hat!

MUSIC: skrik & garv från vardagsrummet




På tisdag börjar jag skolan igen. Vi får väll se hur pass jag klarar 6 st kurser, 450 poäng varav en av dem på distans via NTI. Jag tror jag kommer göra ifrån mig galant. Faktiskt. Imorgon har jag ungefär fyrahundratrettiofemton saker att göra, mycket för att jag kommer få utbetalning av CSN då, och de där pengarna ska räcka till sex veckor frammåt tror de - hah! Det tvivlar jag på.

Har städat mitt rum hela helgen, maniskt, som besatt. Det är snart jättefint här och jag är föresten jätteglad för jag har hittat alla de fyra första Harry Potter böckerna på engelska, de låg och sov i en låda under sängen.

På tal om strumpor.. jag ska göra paper mache masker. Men vilket typ av lim använder man? Var hittar man det och vad heter det? Ni vet det där man blandar med vatten.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...