Monday, July 21, 2014

Snart firar vi två år!

Idag är en bra dag, för idag jag jag gjort en bra affär. En tjej köpte min gamla LP med Cradle of Filth och mina fina Undergroundkängor för totalt 600 kr (hon fick det prutat). Så nu känner jag mig rik. Kommer att lägga alla pengar på oss, dvs mig och Jonas. Våran årsdag (1 aug) närmar sig och i år tänker jag inte låta honom betala för vårat firande. Kan dock inte säga vad det är vi ska hitta på, för det är en hemlis. Har smitt planer hela dagen. Tehe.


Bild från Gröna Lund 2012, vi är så tjusiga (speciellt jag). Förhoppningsvis så kan vi göra samma sak i år med Jonas bröder - och åka till både Liseberg och Gröna Lund när det är Ericson-dagarna.

Senare ska jag tillbaka till lugnet, katterna (och den döda trollsländan) i Tystberga. Har fortfarande ingen aning om när familjen kommer hem med farbror. Tur att konsum stänger åtta, annars skulle jag få panik över att inte hinna köpa choklad innan. På kvällen ska jag hem igen, med cykeln, hoppas den inte är rädd för att hänga i arslet på en buss.


Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...