Friday, July 4, 2014

Loppi Blogbag: Änglamark!

Jag kan bara tacka gratisguiden på facebook för allt gratis jag fått! Allt från en rakhyvel (för män), till kaffe från Löfbergs, kokböcker och annat kul. Som nu senast: en hel låda full med produkter från Änglamark som ska smakas. Nu har jag också hunnit med att beställa en etikett från Nutella med mitt namn på! Wow, jag känner att jag verkligen lyckas med saker i mitt liv. Ironi.


6 juni togs den där bilden, den innehöll som lådan:
Fussili, kakao, rostad lök, ketchup, mörk choklad och nötter!


Jag tackar igen så jättemycket Loppi och Änglamark! Deras "oboy" måste jag bara kommentera, den var inte med i den här lådan men jag har fått smaka den hemma hos syrran - och den är JÄTTEGOD! Nötterna och den här chokladen var också goda. Jag är inte mycket för mörk choklad, men den här med mint var inte så tokig.




Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...