Friday, February 20, 2015

Sherlocked Con. i London

När jag såg det här ville jag bara mer och mer till London igen. Skulle kunna fixa flyg för 2 pers (mig och killen) tur och retur för ynka 1300 kr. Men efter att ha läst de olika biljettpriserna på mässans hemsida har jag bestämt att det får bli en annan gång. Största dragplåstret är också det dyraste. Både jag och Jonas skulle väldigt gärna vilja ha en meet & greet med Benedict Cumberbatch. Men priserna är största anledningen till att vi inte kommer att åka.. Är du trots allt intresserad av att åka dit så föreslår jag att du kollar in hemsidan där du även ser vad som ingår i varje biljettklass. Tryck på bilden nedan:



"Due to time restrictions, Benedict Cumberbatch in-person autographs are only available to those with Platinum or VIP tickets. Photoshoots with Benedict will be available to purchase on a first come first served basis."

PLATINUM PASS COST: £595 (7710,31 SEK /valuta.se)

VIP PASS COST: £2995 (38810,71 SEK /valuta.se)


Jämförelsen mellan pund och svenska kronor gjordes 16 februari 2015.


Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...