Sunday, February 22, 2015

"And the Oscar goes to.."

Inatt är det underhållning på hög nivå! Från alla delar av världen kommer människor att följa skådespelarna från början av The Red Carpet till slutet av galan då vissa av dem får en (eller flera) Oscars. Jag älskar att titta på den här galan och jag är så glad över att Marie-Louise gjorde det enklare för mig att lära mig engelska från gymnasiekurs A till C. För nu när jag är äldre så förstår jag ju vad som sägs. När jag var yngre och stannade uppe en hel natt var i Sagan om Ringen-perioden. Jag var bara tvungen att se allt på TV då det hände, för det där med "streaming" eller "ladda hem" i efterhand existerade inte för mig. Jag spelade in hela kalaset på VHS.


I DO NOT OWN THIS PICTURE, SOURCE: The Telegraph and Getty


Så ikväll är det dags! Årets värd är Neil Patrick Harris som är känd från How I met your mother. Är inget stort fan av den serien, men det kommer vara massor av intressanta personer som presenterar. Bland annat Dwayne Johnson, Jennifer Aniston, Cate Blanchett, Benedict Cumberbatch, Jared Leto och Lupita Nyong’o. Se hela listan |här|.

Ikväll/inatt sänds det via Svt Flow, det är vad jag vet.


Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...