Sunday, February 22, 2015

Bob's World Cat Café Fundraiser

Jag tycker att det här är en jättebra och fin idé, att starta upp ett café för katter där även människor kan komma på en fika och umgås med de här katterna. Tanken är också att de hemlösa katterna som är på caféet ska få nya hem. Därför skriver jag om det i hopp om att flera ska skänka lite (eller mycket) pengar till det här projektet. Jag har inte gjort det ännu (för jag går på en väldigt strikt budget), men planerar att bidra med mellan 15-25 pund inom en månad. Om du inte läst boken "Gatukatten Bob" så rekommenderar jag dig att göra det. Läste ut den på två dagar, det var en helt underbar och sann berättelse.


¤ Read more about the fundraiser here ¤

"As simply as possible, the aim of this fundraiser is to raise enough money to open a Cafe, based around Covert Garden, that will provide a home for homeless, abused or unwanted cats, and a safe haven for people who loved the Bob series, and other like minded individuals to come in and have tea, coffee and refreshments whilst being surrounded with Cats." - James Bowen


Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...