Monday, November 3, 2014

Skruva upp - och varva ner

Stundvis går jag på 110% energimässigt, stundvis på minus (och jag menar inte när jag sover). Det händer mycket runt omkring och det är därför jag varit väldigt offline från bloggandet. Jag har hjälpt en väldigt kär vän, vars mamma har cancer, att rensa ut en lägenhet med mera. Veckan innan var jag kattvakt i Tystberga och pendlade fram och tillbaka nästan varje dag. Minnen från förr kommer ibland tillbaka, och då är det jobbigt när det händer. Men jag repar mig. Jag har börjat skriva dagbok igen (på riktigt - med bok och penna) och det hjälper.

I övrigt har jag varit i Norrköping igen, firat halloween som clown (igen) och sminkat sår i ansiktet. Kommer att få en liten present från mamma och syrran som tack för hjälpen med katterna, något från IKEA :) Här nedan är en bild på en kissekatt som inte är min, mammas eller syrrans. Det är en liten filur som brukar vara blyg och lite svårfångad på bild, men se så söt och stilla hon är nu! Hon blev inte rädd när jag kom nära med kameran.



prr prr prr..



Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...