Sunday, November 9, 2014

Gratis varje dag med stonetag!

Jag tänkte tipsa om en blogg som jag besöker näst intill dagligen. Hennes blogg är en guldgruva av tips och inspiration för gratisälskare. Hon var med i programmet "Superspararna" och var lätt min favorit. Vi har en del gemensamt och jag kände igen mig i mycket av det hon sa, för jag tycker också om att få hem grejer gratis. Efter programmet märkte jag att jag redan besökt hennes blogg via en länk på Middagshjälpen (man får poäng om man bloggar om MH, så det var så jag såg hennes länk).

Tryck på bilden för att komma till bloggen!


Varje dag postar hon om ALLT gratis hon hittar eller beställer. Det finns gratissaker att få via appar, hemsidor, testpaneler, företags facebook-sidor och hemsidor, via undersöknings-sajter och nu dessutom närmar sig december = JULKALENDRAR! Innan jag upptäckte hennes blogg surfade jag mest omkring på gratisguiden och diverse sidor jag redan kände till, men jag anser att Petras blogg är en av de bästa källorna jag hittat.

Jag beundrar ditt engagemang, tack Petra för att du bloggar! :)


Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...