Saturday, November 15, 2014

Test: Innocent apelsinjuice är svingod!

Nu har jag äntligen provat Innocent juice, jag valde apelsinsmak (med bitar). Den var verkligen jättegod! Drack den väl kyld, de små bitarna (eller snarare flisorna) av apelsin kändes. Smaken var syrlig, frisk och inte allt för söt. Hade den varit för söt hade jag inte gillat den, men den här gillar jag. På ICA Maxi där jag hittade den kostar en flaska 900 ml omkring 23-25 kr, helt OK.

På framsidan av flaskan står det "never from concentrate", på baksidan under ingredienser står det bara "11 pressade apelsiner". Hmm.. kolla gärna in Innocents hemsida för att läsa mer.



Mitt betyg på Innocent Apelsin: 5/5


Tack Smartson för att jag fick vara med i testpanelen!


Follow on Bloglovin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...